Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Makovská, Simona ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů, kteří žijí ve Spojených arabských emirátech. Výsledky ukazují na rostoucí význam online marketingových nástrojů a zdůrazňují význam synergických efektů implementace online a offline marketingových nástrojů.
Financial aspects of corporate governance in insolvency process
Zábojníková, Júlia ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Škerlíková, Tatiana (oponent)
Práce na praktickém příkladu společnosti MobilKom rozebírá výhody a nevýhody možností vypořádaní se s úpadkem podle českého insolvenčního zákona. K porozumění možností a intencí insolvenčního práva jsou rozebrané zákony evropských a amerických insolvenčních pořádků. Rozdílnost mezi likvidací, prodejem v celku a reorganizací nejsou hodnocené pouze teoreticky, ale i prakticky. Hodnocená společnost prošla všemi těmito stupni insolvenčního procesu díky měnícímu se pohledu na situaci, ve které se společnost nacházela. MobilKom byla začínající telekomunikační společností, která odvážně používala označení čtvrtého operátora na českém trhu. Byly identifikovány nejslabší místa a, naopak, silné stránky v rámci celého procesu. Účetní problémy doložily složitost zachycení všech ekonomických souvislostí do účetních výkazů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.