Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Programování her v HTML5 pomocí knihoven jQuery a Box2D
HOLEČKOVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zpracovat možnosti tvorby počítačových her s využitím HTML5, JavaScriptové knihovny jQuery a engine pro simulaci fyziky Box2D. Hry využívající HTML5 fungují na počítačích, chytrých telefonech i tabletech, včetně iPhonů a iPadů. Jsou psané pomocí JavaScriptu, kaskádových stylů CSS3 a elementů HTML5. Díky této formě her se vyřešil problém s kompatibilitou u webových prohlížečů Applu. Tyto prohlížeče (včetně u mobilních zařízení) nepodporují dosavadní a tradiční technologii Flash. Součástí této práce bude popis principu vytváření her pomocí těchto technologií a postup při jejich následném publikování na internetu. Dále v bakalářské práci bude porovnání výhod a nevýhod vývoje a nasazení HTML5 herních aplikací oproti obdobným hrám, realizovaných pomocí tradiční technologie Flash. Praktická část bude obsahovat několik online her, na kterých bude otestována podpora této nové technologie v dostupných verzích webových prohlížečů a zpracována podrobná dokumentace a tutoriál.
Využití multimediálních aplikací k propagaci v uměleckém odvětví
Hemzová, Jitka
Text se zabývá možnostmi multimediálních aplikací a jejich užitím v oblasti propagace kreativního sektoru. Teoretická část práce uvádí poznatky o marketingu umění, internetovém marketingu, o multimédiích a herních principech. Zabývá se také technologií Flash, díky níž lze na internet umisťovat složité animované prvky. Praktická část textu aplikuje získané teoretické znalosti při vytváření interaktivní hry sloužící právě k propagaci uměleckých organizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.