Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Keramické materiály ve strojírenství
KYSELÁK, Jan
Tato diplomová práce se zabývá keramickými materiály, především technickou keramikou. Je zaměřena na rozdělení keramiky a keramických materiálů, dále se zabývá zpracováním a výrobou keramiky. Keramické materiály byly dále nastudovány v praxi, a to v několika českých firmách, kde byla provedena osobní exkurze a fotodokumentace. Nedílnou součástí je srovnání technických materiálů nejen z oblasti technické keramiky, ale také srovnání s materiály jako jsou kovy, polymery a kompozity. Dále byla pro výuku zpracována didaktická pomůcka ve formě ukázek jednotlivých keramických komponent, od keramických prášků, výrobků před výpalem, až po jednotlivé finální výrobky. Tyto keramické komponenty byly získány za pomocí dvou českých a jedné nadnárodní firmy.
Inovativní výukové metody ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
KUBŮ, Michaela
Předkládaná práce je standardně rozdělena na část teoretickou a na část výzkumnou, praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis a prezentaci výukových metod, aktuálních trendů, jež jsou využívány ve výuce apod. V samostatné kapitole jsou představeny inovativní metody, které jsou aktuálně využívané při výuce českého jazyka a slohu na 2. stupni základních škol a možnosti jejich aplikace v praktickém použití. Hlavním záměrem výzkumného šetření je identifikace vztahu učitelů českého jazyka na 2. stupni ZŠ k inovativním výukovým metodám. V rámci praktické části práce bude zrealizováno výzkumné šetření, pro něž bude využito kvantitativní výzkumné metodiky, konkrétně dotazníkového šetření.
Možnosti rozvoje klíčových kompetencí v edukačních procesech neformálního vzdělávání.
MAREŠOVÁ, Hana
Práce se zabývá možnostmi rozvoje klíčových kompetencí v neformálním výchovně-vzdělávacím procesu. Na základě teoretického zkoumání vymezuje pojmy jako klíčové kompetence, formální, neformální, informální výchovně-vzdělávací proces. A následně se pokouší ukázat běžně dostupné možnosti rozvoje klíčových kompetencí právě v neformálním procesu. A to na základě metod jako je hra, zážitková pedagogika, dialog, dramatická výchova, sport a tanec, turistika, výtvarná činnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.