Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distanční výuka zeměpisu na jaře 2020
Máslo, Jaroslav ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Kocová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá distanční výukou, v praktické části konkrétně distanční výukou zeměpisu na jaře roku 2020 na základních školách a nižších stupních gymnázií. Cílem práce je popsat distanční výuku zeměpisu na základních školách a nižších stupních gymnázií na jaře roku 2020 a sestavit seznam zásad, kterými by se distanční výuka měla řídit a podle kterých by se měl upravovat učební obsah pro potřeby distanční výuky. Dalším cílem je popsat pojetí distanční výuky zeměpisu na jaře 2020 a popsat rozdíly v tomto pojetí z hlediska délky praxe pedagoga a typu školy, na které učí. Teoretická část práce popisuje specifika distanční výuky a hlavní rozdíly mezi distanční a prezenční formou výuky. V rámci rešerše literatury byl také sestaven seznam zásad pro distanční výuky, které byly rozděleny do skupin podle své podstaty. V empirické části práce byly pomocí dotazníku a rozhovoru sesbírána data o těchto aspektech distanční výuky zeměpisu na jaře roku 2020: změny během distanční výuky zeměpisu, čas strávený výukou zeměpisu během distanční výuky, metody využívané během distanční výuky zeměpisu, redukce učebního obsahu, komunikace s žáky, rodiči a kolegy, online hodiny zeměpisu a metody využívané během nich a posuzování a naplňování zásad sepsaných během rešerše literatury. Výsledky byly vždy porovnány...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.