Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Pohled pedagogů v Jihočeském kraji na náplň obsahu předmětu výchova ke zdraví
HAVLOVÁ, Jana
V diplomové práci Pohled pedagogů v Jihočeském kraji na náplň obsahu předmětu výchova ke zdraví se v teoretické části zaměřuji na definování pojmů zdraví a výchova ke zdraví. Ve výchově ke zdraví se zabývám historií a kurikulárními dokumenty. Další kapitoly jsou zaměřeny na vyučovací metody, kde se podrobněji rozvádějí klasické, aktivizující a komplexní výukové metody. Poslední kapitola teoretické části se věnuje přípravě učitele na výuku výchovy ke zdraví. Přibližuje plánování výuky, výukové cíle, motivaci a organizační formy a hodnocení ve výchově ke zdraví. Ve výzkumné části jsem si kladla za cíl zmapovat názor pedagogů na náplň obsahu předmětu výchova ke zdraví v Jihočeském kraji. Výzkum práce byl realizován pomocí dotazníků sestavených podle nastudované literatury. Z výsledků dotazníků jsem zjistila, že si pedagogové přejí větší hodinovou dotaci pro první pomoc v hodinách výchovy ke zdraví. Závěrečná část mé práce obsahuje odpovědi na hypotézy a sestavení brožury, která by měla sloužit učitelům jako inspirace pro výuku první pomoci na základních školách.
ADHD z pohledu učitele 1. stupně ZŠ
LUKEŠOVÁ, Andrea
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a je zaměřena na problematiku jedné ze specifických poruch chování ADHD (porucha pozornosti s hyperaktivitou). V empirické části je proveden kvantitativní výzkum. Výzkum je proveden formou dotazníkového šetření. Dotazováni jsou učitelé vybraných základních škol Jihočeského kraje. Cílem práce je zjistit, zda a jak jsou učitelé obeznámeni s problematikou ADHD a jakým způsobem případně s žáky s touto specifickou vzdělávací potřebou pracují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.