Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivizační metody ve výuce anglického jazyka za pomoci psychomotorických cvičení u cílové skupiny.
KYSELOVÁ, Soňa
Práce se zabývá specifiky a významem výuky cizího jazyka v raném věku dětí za pomoci pohybových cvičení a aktivit, které podporují proces učení. Obsahem teoretické části je charakteristika vývojových předpokladů dětí pro výuku jazyka, některých důležitých principů výuky, kompetencí učitele ale i těch, které si v procesu výuky osvojují samotné děti v propojení s Rámcově vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Práce také obsahuje přehled nejčastějších metod používaných při výuce cizího jazyka v raném věku. Další část práce se věnuje oblasti psychomotoriky, významu pohybu v procesu učení v propojení s výchovou ke zdraví. Výzkumnou část tvoří sborník psychomotorických her a cvičení rozpracovaný do třech základních tematických oblastí výuky ? barvy, tělo, zvířata, které jsou určeny jako inspirace k výuce anglického jazyka pro děti předškolního věku a výsledky ověření tohoto výukového programu pomocí metody pozorování a analýzy videozáznamu u cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.