Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Střety boků vozidel pod úhlem 11° při různých rychlostech
Buchta, Ondřej ; Bradáč, Albert (oponent) ; Rábek, Vlastimil (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce se zaměřuje na určování rychlosti u tečných střetů dvou vozidel. V teoretické části je proveden rozbor současného stavu poznání a popis přípravy experimentů provedených v rámci práce. V praktické části je popsán průběh jednotlivých experimentů, dále jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky těchto experimentů. Cílem práce je rozšířit současné poznání ohledně tečných střetů a přispět svými poznatky k provádění analýzy tohoto typu kolizí.
Střety boků vozidel pod úhlem 8° při různých rychlostech
Praus, Tomáš ; Bradáč, Albert (oponent) ; Rábek, Vlastimil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou určování rychlosti při tečných kolizích dvou vozidel. V teoretické části je jednak popsána již dostupná literatura a jednak příprava znaleckého experimentu. V praktické části je popsán samotný experiment. Jeho výsledky jsou následně zpracovány a porovnány s literaturou v teoretické části. Cílem práce je rozšířit znalosti o tečných střetech a omezit chybovost při určování nehodového děje ve znaleckých posudcích nebo škodných událostí v pojišťovnách.
Střety boků vozidel pod úhlem 11° při různých rychlostech
Buchta, Ondřej ; Bradáč, Albert (oponent) ; Rábek, Vlastimil (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce se zaměřuje na určování rychlosti u tečných střetů dvou vozidel. V teoretické části je proveden rozbor současného stavu poznání a popis přípravy experimentů provedených v rámci práce. V praktické části je popsán průběh jednotlivých experimentů, dále jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky těchto experimentů. Cílem práce je rozšířit současné poznání ohledně tečných střetů a přispět svými poznatky k provádění analýzy tohoto typu kolizí.
Střety boků vozidel pod úhlem 8° při různých rychlostech
Praus, Tomáš ; Bradáč, Albert (oponent) ; Rábek, Vlastimil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou určování rychlosti při tečných kolizích dvou vozidel. V teoretické části je jednak popsána již dostupná literatura a jednak příprava znaleckého experimentu. V praktické části je popsán samotný experiment. Jeho výsledky jsou následně zpracovány a porovnány s literaturou v teoretické části. Cílem práce je rozšířit znalosti o tečných střetech a omezit chybovost při určování nehodového děje ve znaleckých posudcích nebo škodných událostí v pojišťovnách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.