Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zkoumání faktorů výkonnosti inovativních podniků
Koplík, Lukáš ; Žižlavský, Ondřej (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybraných inovativních podniků a jsou hledány faktory, které právě jejich výkonnost ovlivňují. Analýza je prováděna za období 2011 až 2015 dle účetních výkazů společností. Poté následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření. Poslední část shrnuje výsledky předchozích kapitol a specifikuje faktory, které dle provedených analýz, mají vliv na výkonnost inovativních podniků.
Tabletové magazíny - jejich historie, vývoj a současné postavení na českém mediálním trhu
Horáčková, Anna ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována vzniku a vývoji tabletových magazínů v České republice. Součástí práce je rozbor nejen ryze tabletově vydávaných magazínů působících na českém mediálním trhu v období let 2012-2015, ale i samotných vydavatelství, jež se tomuto modernímu specifickému technologickému trendu věnují. Podstatnou částí je poté vytyčení technologických aspektů souvisejících s procesem jejich tvorby a distribuce a také aktuálně platné restrikce z oblasti legislativy. Teoretický pohled na tuto problematiku je poté ověřován a prozkoumán v rámci realizovaného dotazníkového šetření. V rámci něj bylo u majitelů chytrých telefonů a tabletů v České republice zjišťováno nejen prozatímní využívání těchto zařízení k různým aktivitám, ale především povědomí o dostupných tabletových magazínech. Následně byla u respondentů zjišťována konzumace těchto obsahů, postoj k interaktivitě obsahů, zpoplatnění titulů či zaměření do budoucna potenciálně nově vydávaných magazínů. V závěru práce je na základě příkladu vývoje tohoto segmentu v zahraničních zemích, názorů odborníků a vlastního zhodnocení nastíněn možný vývoj této oblasti v následujících letech, a to především formou konkurenčních výhod (pozitiv) a nevýhod (negativ) tabletových magazínů.
Národní strana
Sibřinová, Pavla ; Charvát, Jan (vedoucí práce) ; Just, Petr (oponent)
Národní strana byla politickou stranou, která působila v českém politickém prostředí přibližně v letech 2000 až 2009. Ač byla stranou s velkými politickými ambicemi, nedosáhla větších volebních zisků. Národní strana je podrobně popsána v kapitolách věnujících se vzniku Národní strany, politickému programu, ideologickému zařazení, jednotlivcům a organizacím kooperujících na vzniku Národní strany, politickému marketingu, taktéž výsledkům Národní strany ve volbách a zahraniční spolupráci. Výzkumné otázky v rámci předkládané diplomové práce jsou: Proč strana nezaznamenala úspěch? Byly v rámci politického marketingu zvoleny správné komunikační kanály a byl způsob, kterým strana komunikovala správný? a Existuje v České republice v současné době poptávka po straně tohoto typu?. K zodpovězení položených otázek bude použito jednak aplikace teoretického rámce, který bude postaven na publikaci Casa Mudde Populist Radical Right Parties in Europe a studie Aliny Polyakové s názvem Explaining Support for Radical Right Parties in New Democracies: The Limits of Structural Determinants and the Potentiality of Civil Society a jednak výsledků provedené ankety, zkoumající postoje občanů k různým politickým otázkám.
Motivace a odměňování pracovníků ve vybrané organizaci
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Cílem této diplomové práce byl rozbor motivace a systému odměňování pracovníků ve vybrané organizaci, návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení v této oblasti. Tato práce má dvě hlavní části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části došlo k důkladnému nastudování informací z oblastí motivace a odměňování, které byly potřebné k pochopení celé této problematiky a zajistily tak můj odborný přehled. Úvod praktické části je věnován analýze systému motivace a odměňování pracovníků a je představena hodnocená firma z pohledu organizační struktury, situace v oblasti řízení lidských zdrojů a způsobu odměňování a motivace svých zaměstnanců. Následovalo dotazníkové šetření, které obsahovalo celkem 25 otázek a ke každé z nich bylo následně vyhotoveno grafické znázornění výsledků se slovním komentářem. Z výsledku dotazníkového šetření nebyla zjištěna žádná kritická místa. Zaměstnanci jsou dostatečně motivování a je správně nastaven systém odměňování. Hodnocený podnik si velmi dobře uvědomuje, že k dobrým požadovaným výsledkům je zapotřební mít kvalitní zaměstnance, kteří budou dobře motivovaní. Samozřejmě se nenajde podnik, ve kterém by byli naprosto všichni zaměstnanci spokojení úplně se vším, co nabízí. Určitá nespokojenost zaměstnanců není pro podnik špatná, dává mu možnost se neustále zlepšovat. Proto byly navrhnuty tyto následující návrhy, které vzešly z výsledků dotazníkového šetření:příspěvek na dovolenou či rekreaci, zřízení podnikové školky nebo jedné z jejich levnějších variant, pravidelné hodnocení zaměstnanců, způsob hodnocení zaměstnanců a sdělování výsledků a také možnost zahraničních vzdělávacích pobytů v rámci společnosti
Zkoumání faktorů výkonnosti inovativních podniků
Koplík, Lukáš ; Žižlavský, Ondřej (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybraných inovativních podniků a jsou hledány faktory, které právě jejich výkonnost ovlivňují. Analýza je prováděna za období 2011 až 2015 dle účetních výkazů společností. Poté následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření. Poslední část shrnuje výsledky předchozích kapitol a specifikuje faktory, které dle provedených analýz, mají vliv na výkonnost inovativních podniků.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Uherskobrodsko
VALERTOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je na základě posouzení komerčních služeb popsat Uherskobrodský mikroregion se zaměřením na oblast komerčních služeb a dle zjištěných informací porovést v této oblasti situační analýzu. Závěr je věnován shrnutí zjištěných poznatků a vymezení předpokladů rozvoje komerčních služeb a cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.