Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Styly a strategie učení v učebnicích francouzštiny
Kroupová, Lucie ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Nováková, Sylva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zohledňování stylů a strategií učení v učebnicích francouzského jazyka. Cílem práce je zjistit, zda se v učebnicích francouzského jazyka reflektuje zohlednění různorodých stylů učení žáků a zároveň jaké strategie žák při řešení úkolů z učebnice nejčastěji používá. Hlavní otázkou je tedy, zda se v učebnicích objevuje dostatečné spektrum cvičení, aby učebnice byly vhodné pro všechny anebo alespoň většinu žáků s různými styly učení a které strategie cvičení v učebnicích rozvíjí nejvíce. V teoretické části jsou na základě odborné literatury definovány a rozpracovány relevantní termíny týkající se stylů a strategií a následně se práce věnuje i jejich klasifikaci, která je úzce spjatá s analytickou částí práce. V analytické části je teoretická část práce aplikována do praxe a to tak, že vybrané učebnice byly podrobeny analýze svého obsahu. Učebnice mého výběru se standardně používají na základních školách a byly vybrány na základě toho, že důsledkem jejich častého užití na ZŠ jsou snadno dostupné. Analýza učebnic je primární, která je povrchní observací učebnic, a sekundární, která analyzuje vybraná cvičení z učebnice a na základě klasifikací z teoretické části nám ve výsledku poskytuje potřebná data k výstupu z práce a zodpovězení otázky, kterou si práce...
Analýza studijních stylů na středních školách
Stonawská, Kateřina
Bakalářská práce pojednává o problematice týkající se studijních stylů u žáků Střední zahradnické školy v Rajhradě a Gymnázia ve Šternberku. Teoretická část na základě dostupné tuzemské i zahraniční literatury objasňuje pojmy jako je žák na střední škole, učení, studijní styl a rozebírá různé druhy stylů učení. Zabývá se diagnostikou stylů učení a jejich ovlivňováním, předkládá možné činitele ovlivňující efektivnost učení. Praktická část vychází z provedeného dotazníkového šetření a je rozdělena na tři části. První část diagnostikuje studijní styly žáků obou středních škol. Druhá část je zaměřena na rozdíly ve stylech učení žáků studujících gymnázium a střední zahradnickou školu a třetí část má snahu determinovat genderové rozdíly v preferencích stylů učení. Pro analýzu dat byl zvolen program MS ExcelTM, přičemž k vyhodnocení byly použity metody popisné statistiky. V diskuzi konfrontuje autorka zjištěné výsledky s výsledky jiných autorů a na základě zjištěných poznatků předkládá doporučení pedagogům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.