Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.