Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Johánková, Renata ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie při řešení úloh rovnicového typu a v závislosti na tom i jejich úspěšnost řešení. Do skupiny, která je vyučována tradičně, byli vybráni ti žáci 4. a 5. ročníku ZŠ, kteří při výuce používají učebnice řady Alter. Do druhé skupiny ti žáci 4. a 5. ročníku, kteří při výuce používají učebnice od autorů Hejný a kolektiv. Na základě dvou předexperimentů byly vybrány a formulovány úlohy pro samotný experiment. Součástí experimentu jsou i rozhovory s vybranými žáky. KLÍČOVÁ SLOVA strategie, strategie úspěšná, strategie neúspěšná, transmisivní a konstruktivistický styl vyučování, úlohy rovnicového typu, žákovské řešení úloh
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Johánková, Renata ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie při řešení úloh rovnicového typu a v závislosti na tom i jejich úspěšnost řešení. Do skupiny, která je vyučována tradičně, byli vybráni ti žáci 4. a 5. ročníku ZŠ, kteří při výuce používají učebnice řady Alter. Do druhé skupiny ti žáci 4. a 5. ročníku, kteří při výuce používají učebnice od autorů Hejný a kolektiv. Na základě dvou předexperimentů byly vybrány a formulovány úlohy pro samotný experiment. Součástí experimentu jsou i rozhovory s vybranými žáky. KLÍČOVÁ SLOVA strategie, strategie úspěšná, strategie neúspěšná, transmisivní a konstruktivistický styl vyučování, úlohy rovnicového typu, žákovské řešení úloh

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.