Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
ŠÍTALOVÁ, Sára
Cílem diplomové práce je popsat nákupní chování spotřebitelů v prodejně a navrhnout změny prostorového uspořádání vybrané prodejny. Teoretická část se zaměřuje na popsání rozdílů mezi spotřebním a nákupním chováním, přístupům ke spotřebnímu chování a faktorům, které jej ovlivňují. Podstatnou částí je též kupní rozhodovací proces a principy space managementu. Praktická část mapuje současný stav prodejny a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na změny.
Space management vybrané obchodní jednotky
ŠÍMOVÁ, Sandra
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
MILAN, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné s majitelkami obou maloobchodních jednotek. Druhou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zákazníky obou maloobchodních jednotek a to buď tváří v tvář, nebo online dotazováním. Na základě těchto dat byly maloobchodní jednotky porovnány a vytvořeny návrhy na zlepšení nákupní atmosféry maloobchodních jednotek
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.