Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba aplikace pro zobrazování 3D objektů pro prostorové vidění
Kubiš, František ; Polok, Lukáš (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsobem jak vytvořit stereoskopickou projekci a stereoskopický obraz na počítači, co jej ovlivňuje a jak jej dále vylepšit. Je zde popsáno několik běžně používaných zobrazovacích technologií a jsou zde teoreticky popsány knihovny využité při návrhu a implementaci práce. Poslední část se zabývá návrhem, implementací a testováním aplikace pro světla typu DigitalSpot od firmy ROBE lighting s.r.o..
Tvorba aplikace pro zobrazování 3D objektů pro prostorové vidění
Kubiš, František ; Polok, Lukáš (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsobem jak vytvořit stereoskopickou projekci a stereoskopický obraz na počítači, co jej ovlivňuje a jak jej dále vylepšit. Je zde popsáno několik běžně používaných zobrazovacích technologií a jsou zde teoreticky popsány knihovny využité při návrhu a implementaci práce. Poslední část se zabývá návrhem, implementací a testováním aplikace pro světla typu DigitalSpot od firmy ROBE lighting s.r.o..
UML modelování
KREUZMAN, Michal
Bakalářská práce se zabývá návrhem modulární (rozšiřitelné) softwarové aplikace, která má primárně sloužit jako pomůcka pro výuku matematiky, fyziky a chemie pomocí animovaných trojrozměrných scén s využitím stereoskopické projekce. Návrh je vytvořen pomocí modelovacího jazyka UML, CD s kostrou programu v jazyce C# a s modely je přiloženo k práci. Přínosem práce je zdokumentovaný návrh a zdrojové kódy programu (pod open source licencí), který je plně rozšiřitelný a mohou na něm pracovat další zájemci o tuto problematiku. V teoretické části práce je uveden nezbytný teoretický základ jazyka UML, který jsem při návrhu využil. Následuje praktická část, kde se věnuji samotnému návrhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.