Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.