Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Consumers Use and Understanding of Food Label Information and Effect on their Purchase Decision: Case Study in Accra, Ghana
Rahman, Ghartey Abdul
Tento výzkum měl za úkol prověřit vliv, který mají informace uváděné na obalech potravin na rozhodování spotřebitelů během nákupu ve městě Accra v Ghaně. Na vzorku 150 náhodně vybraných zákazníků bylo za pomocí strukturovaného dotazníku zjišťováno, na jaké informace se během nákupu zaměří a které jsou tedy relevantní pro jejich rozhodování. Dle výsledků je patrná snaha spotřebitelů o informovanost, detaily uvedené na obalech potravin jsou stěžejním zdrojem informací které velkou měrou ovlivňují rozhodnutí o koupi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.