Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spontánní pohybové aktivity v MŠ
Součková, Šárka ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Engelthalerová, Zdeňka (oponent)
Cílem bakalářské práce je porovnat, jaké spontánní pohybové aktivity preferují děti z měst a venkova. Dále práce zjišťuje, jak učitelky v MŠ ovlivňují dětské spontánní pohybové aktivity, jaké jsou prostorové a materiální podmínky pozorovaných mateřských škol a jestli ovlivňují spontánní pohyb předškolních dětí. V práci byl proveden experiment, jehož cílem byl pokus o ovlivnění spontánní pohybové aktivity dětí změnou prostředí a nabídnutím pomůcky. První kapitola teoretické části se zabývá pohybovými aktivitami dětí předškolního věku. Zmiňuje druhy pohybových činností a popisuje motorický vývoj předškolního dítěte. Druhá kapitola popisuje spontánní pohybovou aktivitu dětí předškolního věku a uvádí možnost ovlivnění podmínek pro spontánní pohybové aktivity. Mezi tyto podmínky patří umístění MŠ, vnitřní a vnější prostory MŠ, pomůcky vhodné pro spontánní pohyb a práci učitele. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na pohyb v režimu dne MŠ. Praktická část se zabývá pozorováním spontánní pohybové aktivity předškolních dětí ve městě a na venkově . Pozorována je také práce učitele s dětmi při pohybu, ovlivňování prostředí a pomůcek. Dále je analyzováno prostředí MŠ a proveden experiment ovlivňující spontánní pohybové aktivity dětí skrze prostředí a nabídnutí pomůcky. Závěr práce je věnován porovnání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.