Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interval odpočinku a jeho vliv na akceleraci
Filip, Ondřej ; Jebavý, Radim (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název: Interval odpočinku a jeho vliv na akceleraci Cíle: Hlavním cílem bylo zjištění vlivu různého intervalu odpočinku mezi sprinty na 30 m. Vedlejším cílem bylo pomocí ankety zjistit, jaké jsou názory trenérů různých sportovních odvětví na interval odpočinku, charakter odpočinku, a jak podle nich může ovlivnit rychlost. Metody: Data pro výsledky mé bakalářské práce byla získána pomocí metody testovací a následné komparace opakovaných rychlostních běhů na 4 x 30 m, mezi kterými byl různý interval odpočinku. Měření se zúčastnilo 15 hráčů kopané adolescentního věku. Tři skupiny hráčů fotbalu po klasickém předzápasovém rozcvičení (zahřátí, mobilizace a dynamické cviky bez míče, cviky s míčem) absolvovali 2x běh na 30 m mezi kterými byl interval odpočinku 4 minuty. Následně pak každá skupina měla odlišnou dobu odpočinku, kdy SKUPINA I odpočívala 10 minut, SKUPINA II 20 minut a SKUPINA III 40 minut. Po stanovené době odpočinku měli testovaní absolvovat zapracování v časovém úseku 5 minut, které obsahovalo zkrácenou verzi SBC s výběhem a následovali další dva běhy na 30 metrů s odstupem 4 minut. Celkem proběhly 3 měření, postupně si skupiny všechny intervaly s týdenním či dvoutýdenním rozestupem vyměnily Naměřené hodnoty byly porovnány a zpracovány pomocí funkcí rozptylu VAR.P. a F.TESTU v Microsoft...
Vytvoření a ověření souboru cvičení pro rozvoj rychlostních schopností u dětí mladšího školního věku v karate
ŠMAJCL, Filip
Cílem bakalářské práce je vytvoření a ověření souboru cvičení pro rozvoj rychlostních schopností u dětí mladšího školního věku v karate. Po dokončení tříměsíčního tréninkového programu spolu s vytvořeným souborem cvičení pro rozvoj rychlosti by mělo dojít u vybrané skupiny dětí ke zvýšení jejich úrovně rychlostních schopností. V teoretické části naší práce představíme sestavený soubor cvičení, který jsme zařadili do tréninkového programu. Dále je v této části práce rozebrána charakteristika mladšího školního věku a problematika tréninku dětí. V praktické části práce byla použita metoda testování a měření, bylo zvoleno pět obecných testů a čtyři specializované pro zjištění rychlostních schopností. Výzkumný soubor tvořily děti ve věku 6-11 let. Zjištěné výsledky by měly pomoci jak začínajícím, tak zkušenějším trenérům, kteří pracují s dětmi. Tato práce může přinést určitá doporučení pro tréninkovou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.