Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování zákazníka na trhu potravin v ČR na příkladu firmy Globus
Hájek, Pavel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu potravin v ČR. Pozornost je věnovaná především jejich reakci na slevové letákové kampaně. Diplomová práce popisuje reálné cenové akce maloobchodní společnosti Globus a analyzuje chování zákazníků, které se od daných akcí odvíjí. Věnuje se také konceptu zlepšení reakce na chování zákazníků. Díky tomuto konceptu by mohlo být dosaženo efektivnější realizace slevových letákových kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.