Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření a ověření zásobníku florbalových cvičení pro 1. stupeň ZŠ
HUBENÁ, Irena
Úkolem diplomové práce bylo vytvořit soubor florbalových cvičení pro první stupeň základní školy, která byla následně ověřena v praxi. Jednalo se o jednoskupinový experiment se skupinou starších (Kohouti) a mladších (Kuřátka) žáků. První test proběhl před tříměsíčním nácvikem florbalových cvičení a následně po něm proběhl test druhý. Provedeným výzkumem bylo dokázáno, že tříměsíční nácvik florbalových dovedností kladně přispěl k výsledkům obou skupin. Ve slalomovém testu došlo ke zlepšení spíše u skupiny Kuřátek z 16,9 vteřin na 14,7 vteřin a u skupiny Kohoutů z 9 vteřin na 8,3 vteřin. V modifikovaném člunkovém testu je opět výraznější zlepšení u skupiny Kuřátek z 36,6 vteřin na 29,8 vteřin, u skupiny Kohoutů je zlepšení z 30,2 vteřin na 28,9 vteřin. V testu střelby na přesnost se zlepšily obě skupiny, Kuřátka ze 4,9 branek na 6,8 branek, Kohouti z 5,5 branek na 7,5 branek. Hlavním přínosem této práce je soubor cvičení, která mohou učitelé a trenéři využít v praxi.
Vytvoření a ověření souboru cvičení pro rozvoj rychlostních schopností u dětí mladšího školního věku v karate
ŠMAJCL, Filip
Cílem bakalářské práce je vytvoření a ověření souboru cvičení pro rozvoj rychlostních schopností u dětí mladšího školního věku v karate. Po dokončení tříměsíčního tréninkového programu spolu s vytvořeným souborem cvičení pro rozvoj rychlosti by mělo dojít u vybrané skupiny dětí ke zvýšení jejich úrovně rychlostních schopností. V teoretické části naší práce představíme sestavený soubor cvičení, který jsme zařadili do tréninkového programu. Dále je v této části práce rozebrána charakteristika mladšího školního věku a problematika tréninku dětí. V praktické části práce byla použita metoda testování a měření, bylo zvoleno pět obecných testů a čtyři specializované pro zjištění rychlostních schopností. Výzkumný soubor tvořily děti ve věku 6-11 let. Zjištěné výsledky by měly pomoci jak začínajícím, tak zkušenějším trenérům, kteří pracují s dětmi. Tato práce může přinést určitá doporučení pro tréninkovou praxi.
Strategie učení
FOUROVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické části se soustředím na zhodnocení dosavadních poznatků, deskripci jednotlivých skupin strategií a snažím se posoudit význam strategií učení z hlediska současného vzdělávání. Pokusím se taktéž zohlednit roli učitele a roli studenta s ohledem na rozvoj a používání strategií učení. V praktické části se věnuji stanovení míry užívání strategií učení u jedné konkrétní třídy. K provedení případové studie použiji již existující dotazník Strategy Inventory for Language Learning (SILL), který po přeložení z anglického do českého jazyka předložím studentům k vyplnění. Získané hodnoty zpracuji a stanovím míry užívání strategií studenty. Následně pak navrhnu inspirativní soubor cvičení, která podporují rozvoj a využívání především přímých strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.