Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Living by the river
Malahefji, Tarek ; Kubínová, Šárka (oponent) ; Wittmann, Maxmilian (vedoucí práce)
The city of Brno is the capital of Moravia in the Czech Republic which was shaped by many historical events, its predominant textile industry was amongst the most important aspects of these criteria, since its main rivers cut through the city (Svratka, Svitava), this industry and its trade, was a main factor in shaping the city as a whole, alongside political conflicts, change of regimes. During the 1960s, after the planned style economy was settled completely, it resulted in big setbacks for the Czechoslovak economy, as the textile industry started to crumble. The final blow to this industry happened after the velvet revolution as privatization took place and most remaining factories were dismantled. This narrative had a big role in shaping how Brno looks today as the northern part of the city is more urbanized than the southern part which is more industrialized by nature, and unlike Prague, these two main rivers are not widely crucial to the public life. This also developed along with other factors a major problem with accommodation quality, price as official data reports increasing dissatisfaction from inhabitants with housing.
Adaptační kurzy na školách
ČÁPOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá adaptačními kurzy na školách a jejich vlivem při utváření nových třídních kolektivů. V teoretické části je pozornost věnována především na význam adaptačních kurzů, vymezení jejich nejčastějších účastníků (adolescentů) a definici zážitkové pedagogiky, která je neodmyslitelnou součástí těchto kurzů. Ve výzkumné části jsou představeny výzkumné cíle (očekávání žáků od kurzu a jejich reflexe), zvolený výzkumný vzorek (žáci šestého ročníku Základní školy Třešť) a použitý výzkumný postup (kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření).
Cvičení rodičů s dětmi a jeho možnosti
ROUSOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá tématem cvičení rodičů s dětmi a jeho možnostmi. Teoretická část je rozdělena na 3 hlavní kapitoly. První se věnuje psychomotorickému vývoji dítěte od jeho narození, s důrazem na charakteristiku a vývoj dítěte, především předškolního věku, zejména v oblastech tělesného, psychického, sociálního a citového vývoje. Druhá kapitola popisuje stručně historii tělesné kultury a výchovy. Ve třetí kapitole je detailněji rozpracována tématika cvičení rodičů s dětmi. Je zde popsán vliv a přínos společného cvičení pro rozvoj dítěte, uvedeny pedagogické zásady a principy výchovy, aby proces cvičení byl efektivní, a zmíněny jsou některé základní pojmy týkající se cvičení. Praktická část je věnována výzkumu, jehož cílem bylo zjišťování důvodů a zájmu rodičů v Mariánských Lázních k navštěvování, či nenavštěvování kurzů cvičení rodičů s dětmi a jejich spokojenost s nabídkou aktivit ve městě. Výzkumné šetření bylo zrealizováno kvantitativním šetřením, dotazníkovou metodou. V této části jsou také zařazeny praktické ukázky cvičebních jednotek pro různé věkové kategorie dětí, navštěvujících kurzy cvičení rodičů s dětmi. Výsledky této práce umožňují rodičům, lektorům i pedagogům zamyslet se nad přínosy a možnostmi skupinového cvičení pod odborným dohledem a jeho důležitosti pro další vývoj a socializaci dítěte.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.