Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charity shop v Jindřichově Hradci
Metličková, Petra ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce)
Charity shop, neboli dobročinný obchod, je určitý typ fundraisingové aktivity, podstatou je prodej darovaných věcí. Získané finanční prostředky jsou následně použity na dobročinný účel. Teoretická část obsahuje popis sociální politiky obecně, vymezení pojmů, které jsou pro sociální politiku podstatné a stručné vymezení soukromého neziskového sektoru. V další části je blíže popsán charity shop. V praktické části jsou uvedeny příklady dobré praxe již existujících charity shopů provozovaných obecně prospěšnou společností Domov Sue Ryder a vyhodnocení ankety, která byla potřeba pro dosažení zadaného cíle a to formou ankety zjistit, zda by v Jindřichově Hradci mohl vzniknout charity shop.
Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Macháčková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní charita Praha. V dipl. práci jsou popsány a zhodnoceny silné a slabé stránky kampaní a některých komunikačních materiálů. Autorka využívá vlastních zkušeností z odborné pracovní stáže v Anglicare Sydney a získáných poznatků z návštěv pracovníků Arcidiecézní charity Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.