Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.