Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální témata ve výuce DV pro studenty sociální činnosti
Šeráková, Jana ; PROVAZNÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; MACHKOVÁ, Eva (oponent)
Cílem této práce je vytvoření, realizace a následná reflexe čtyř dramaticko-výchovných lekcí v bloku hodin dramatické výchovy pro studenty druhého ročníku oboru Sociální činnost. Témata lekcí jsou vybrána dle potřeb cílové skupiny a jejího studijního zaměření. Teoretická část se věnuje školnímu vzdělávacímu programu a jeho souvislosti s dramaticko-výchovnými lekcemi. Dále se zabývá přípravnou fází projektu – Aspergerovým syndromem, ruskou etnickou menšinu, alternativním zacházením s odpady, sociálními sítěmi a samozřejmě charakteristikou skupiny. Praktická část obsahuje scénáře všech lekcí, reflexe účastníků a reflexe z pohledu vedoucího. Práce hledá nové možnosti, jak propojovat dramatickou výchovu s tématy ze sociální sféry. Nabízí tak studentům oboru Sociální činnost vhled do problematiky vybraných sociálních skupin a aktuálních společenských témat.
Cesta k autorskému vyjádření v sociálně-divadelním projektu
Šupová, Barbora ; HANČIL, Jan (vedoucí práce) ; ČUNDERLE, Michal (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje a představení autorské inscenace Co čumíš?!, v níž autoři spolupracovali s ženami bez domova. V ní bude zohledněn terapeutický a sociální aspekt projektu, autorský přístup tvůrců, specifika umělecké výpovědi a teoretické ukotvení uměleckého tvaru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.