Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sensory and emotional marketing
Lešková, Terézia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický pohled na vliv neuromarketingu na spotřebitele. Praktická část zkoumá povědomí neuromarketingu u studentů ekonomie vybraných vysokých škol (ČR, SR a Dánsko) a rozebírá možné vlivy při nákupním rozhodovacím procesu. Je rozdělena do pěti částí, ve kterých se mimo jiné zaměřuji na dopad reklamy a její využití při neuromarketingu a etikou, která bude v neposlední míře bude určovat další směřování neuromarketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.