Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvantifikace herních činností přihrávky a uvolňování s kotoučem a bez kotouče u her na malém prostoru v ledním hokeji u kategorie 4.třídy
Velas, Benjamin ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kregl, Jan (oponent)
Název práce: Kvantifikace herních činností přihrávky a uvolňování s kotoučem a bez kotouče u her na malém prostoru v ledním hokeji u kategorie 4.třídy Cíle práce: V praxi využít hry na malém prostoru pro kategorii 4.třídy, které budou zaměřeny na rozvoj přihrávky zpracování přihrávky a uvolňování hráče s kotoučem i bez kotouče a následně tyto herní činnosti jednotlivce kvantifikovat. Metodika práce: Vytvoření her na malém prostoru pomocí rešerše s použitím metody vyhledávání v odborné literatuře a elektronických zdrojích. Použití těchto her v praxi a využití metody pozorování. Pořízení videozáznamů her na ledě a následné analyzování herních činností jednotlivce přihrávky, zpracování přihrávky, uvolnění hráče s kotoučem a uvolnění hráče bez kotouče pomocí kvantitativní analýzy a využití procentuální statistiky k určení úspěšnosti přihrávek. Výsledky: Výsledkem práce je kvantifikace jednotlivých herních činností jednotlivce u 10 vybraných her na malém prostoru. Každá hra je samostatně zhodnocena, zařazena do subjektivní škály obtížnosti a jsou k ní přidány poznatky z praxe. Nejvíce přihrávek proběhlo během hry "Bago", naopak nejméně u hry "Hra na jednu branku s přihrávkou trenérovi". Nejkomplexnější a zároveň jednou z nejobtížnějších her byla dle mého názoru hra "2 na 2 na rozpůleném hřišti" kde se...
Nácvik útočných herních činností jednotlivce při hrách na malém prostoru u 5.třídy
Bořík, Milan ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kregl, Jan (oponent)
Název: Nácvik útočných herních činností jednotlivce při hrách na malém prostoru u 5. třídy Cíle: Cílem práce je vytvoření novodobých cvičení, které jsou spojením her a dovedností v jeden celek. Cvičení jsou zaměřena na rozvoj dvou herních činností jednotlivce a na základní pohybovou dovednost bruslení. Ke každé této dovednosti jsem přiřadil deset cvičení v rámci her na malém prostoru. Metodika: Ve své práci jsem použil kvalitativní popis cvičení, která jsou zaměřena na dvě dovednosti, které spadají do herních činností jednotlivce a na jednu základní pohybovou dovednost bruslení. Zásobník cvičení je tedy zaměřen právě na tyto dovednosti v kategorii U10. Cvičení vznikla spojením her a dovedností dohromady, cvičení jsou tak velmi pestrá a vhodná pro danou kategorii. K vytvoření jsem použil teoretické východiska ze samotné práce, které jsem spojil s metodikou Českého hokejového svazu a vlastními zkušenostmi, které mi přinesly hlavně pohybové hry. Každé cvičení má danou formu obtížnosti, podle které zařazujeme cvičení do tréninkového plánu. Smysl práce: Snaha o zlepšení tréninkových jednotek, jelikož hry na malém prostoru zná spoustu trenérů pouze jako 1vs1 či 3vs3. Děti potřebují větší pestrost, a proto jsem se rozhodl udělat cvičení, které jsou spojením her a dovedností v rámci her na malém prostoru....
Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků
Nápravník, Pavel ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků Cíle: Posouzení vlivu intervence formou malých her na úroveň agility. Komparace úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Komparace nárůstu úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Metodika: Měřená skupina čítala 44 hráčů ve věku 11 - 13 let. Hráči absolvovali v průběhu testování baterii testů obecné motoriky TGMD 2, dále pak agility testy Illinois a 505 R i L (pretest a posttest). 1. skupina hráčů (22 hráčů) byla podrobena intervenci formou malých her (3x týdně po dobu 2 měsíců v rámci tréninku). 2. skupina hráčů (22 hráčů) měla v tomto období pouze běžný trénink bez záměrné intervence. Výsledky: Dle výsledků v testu obecné motoriky TGMD 2 byli probandi rozděleni do 3 podskupin dle dosaženého výkonu. U obou skupin (intervenované i kontrolní) byla částečně potvrzena hypotéza, že hráči s vyšší úrovní obecné motoriky dosáhnou lepších výsledků v testech agility. Tato hypotéza se potvrdila u testu Illinois v plném rozsahu. U testů 505 R i L byl naměřen statisticky významný rozdíl výkonnosti u skupin s nadprůměrnou úrovní motoriky, u zbylých dvou skupin nebyl rozdíl ve výsledcích natolik signifikantní, aby bylo možno s jistotou přijmout tuto hypotézu v celém rozsahu. Rozložení dat však napovídá, že s velkou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.