Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora MSP a činnost místních akčních skupin v táborském okrese
VESELÁ, Kateřina
Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření hospodářské charakteristiky okresu Tábor s posouzením současného stavu malých a středních podniků v daném okrese a možností jejich dalšího rozvoje. Dílčím cílem byla analýza činností místních akčních skupin, jejich porovnání a význam pro rozvoj MSP. Prvním krokem při zpracování diplomové práce bylo studium odborné literatury. Pro zpracování diplomové práce byla použita metoda komparace, dotazníkové šetření a metoda SWOT analýzy.
Spolupráce Regionálního finančního centra s malými a středními podniky
MATUŠOVÁ, Dita
Malé a střední podniky patří bezesporu k důležitým článkům ve správně fungující ekonomice. V dnešní době jsou podnikatelé velmi ovlivněni hospodářskou krizí, jsou nuceni přehodnotit finanční záležitosti podniku tak, aby i v tak obtížné době se na trhu nejen udrželi, dosahovali zisku, ale také třeba zkusili expandovat a rozšířit si tak možnosti jak dosáhnout požadovaného zisku. Proto je pro ně důležité i rozhodování o využívání bankovních služeb a výběr bankovní instituce. Špatně zvolený typ bankovního produktu, potažmo banky může podnikatele velmi finančně zatížit, přičemž jim nepřinese to, co od produktu původně očekávali. Cílem diplomové práce je odhalit příležitosti Poštovní spořitelny na bankovním trhu a využít je pro získání nových klientů z řad malých a středních podnikatelů pro regionální finanční centrum Poštovní spořitelny v Českých Budějovicích. Na základě poznatků z dotazníkového šetření a analýzy prostředí společnosti budeme v práci analyzovat produkty Regionálního finančního centra Poštovní spořitelny pro malé a střední podniky. Nedílnou součástí bude analýza povědomí a zájmu podniků o produkty nabízených Regionálním finančním centrem a zmapování situace na trhu malých a středních podnikatelů, počet, složení a jejich rozložení v Jižních Čechách, především v českobudějovickém regionu. Analýza i dotazníkové šetření potvrdili hypotézu, která předpokládala, že malí a střední podnikatelé nemají příliš velké povědomí o službách Poštovní spořitelny, a proto jich nevyužívají. Řešením je tedy určení konkrétního komunikačního mixu s malými a středními podnikateli. Řešení a skladbu mixu není jednoduché sestavit vzhledem k přidělenému regionálnímu marketingovému rozpočtu, ze kterého nelze financovat jen mediální kampaně určené MSP. Rozhodnutí o konečné skladbě komunikačního mixu náleží regionálnímu řediteli. Poštovní spořitelna jistě využije spolupráci s Asociací malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR, dále naváže spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou, využije prezentaci značky v regionálním tisku a určité podpory prodeje.
Průmyslová politika-odvětvová struktura národního hospodářství
Trtíková, Eva ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Doláková, Helena (oponent)
Ve své bakalářské práci: Průmyslová politika odvětvová struktura národního hospodářství, se budu zabývat převážně průmyslem v České republice. Zaměřím se také na odvětvou klasifikaci ekonomických subjektů, tedy na to, jak můžeme ekonomické subjekty klasifikovat. Podívám se na známou klasifikaci OKEČ, CZ-NACE a další. Dále se budu zabývat malým a středním podnikáním, jelikož je toto podnikání bráno za "plíce" ekonomiky. V dnešní době nemohu vynechat současnou finanční krizi, ta tedy bude mou další otázkou. Mým cílem je zjistit, kolik ekonomických subjektů podniká, v kterém kraji se nejvíce podniká a v kterém naopak nejméně, jak je to s cizinci v České republice, kolik podniků vzniká a zaniká a mnoho dalšího. V neposlední řadě jsem se zaměřila na průmysl v České republice, otázky typu na co se zaměřit, v čem spatřuji problém a včem naopak nikoliv mě budou taky zajímat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.