Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích
Maršíková, Ivona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodní vybaveností a nákupním chováním spotřebitele v Moravských Budějovicích. Práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému úvodu do problematiky a vymezuje základní pojmy související s tématem. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost města Moravské Budějovice. Třetí kapitola interpretuje výsledky provedené analýzy nákupního chování spotřebitele na základě dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, zda je stávající počet prodejních jednotek pro spotřebitele dostačující, nebo jestli by uvítali novou prodejnu.
The analysis of shopping facilities and consumer behaviour in the city of Košice
Vojáčková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Bakalářská práce popisuje obchodní vybavenost města Košice a nákupní chování místních obyvatel. Zaměřuje se na maloobchod v oblasti potravin. První kapitola stručně přibližuje historii a současnou geografickou a demografickou podobu Košic a podrobně charakterizuje maloobchodní vybavenost města. V druhé kapitole jsou popsány současné trendy chování zákazníků v rámci celého Slovenska. Třetí kapitola analyzuje a hodnotí výsledky dotazníku zaměřeného na nákupní chování zákazníků v Košicích. V závěrečné části jsou celoslovenské nákupní trendy porovnávány s košickými a zároveň je specifikován typický košický zákazník.
Analýza maloobchodní sítě v Hořovicích
Smrčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat maloobchodní síť v Hořovicích a zhodnotit, zda je počet maloobchodních jednotek adekvátní počtu obyvatel. Práce se zabývá celkovou obchodní vybaveností a především maloobchodní sítí s potravinářským sortimentem. První část je zaměřena na teoretický základ, který je potřebný k analýze maloobchodní sítě města. Je zde rozebrán maloobchod a jeho členění, územní analýza a metody v ní používané a jsou zde blíže charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. V druhé části je přiblížen region a Hořovice samotné. Je zde stručná historie města, geografické a demografické údaje, sociální a kulturní faktory, bytová situace ve městě a některé ekonomické údaje. Třetí kapitola je věnována samotnému výzkumu. Nejprve je uvedeno rozmístění a charakteristika zkoumaných maloobchodních jednotek a poté jsou zde rozebrány výsledky z vlastního výzkumu.
Analýza obchodní vybavenosti Jesenice
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní vybavenost obce Jesenice a zhodnotit, na kolik počet provozních jednotek, jejich charakter a rozmístění odpovídá nárokům stále zvyšujícího se počtu obyvatel. V teoretické části se zabývám územní analýzou, problematikou lokalizace maloobchodu a vymezením základních provozních typů maloobchodních jednotek. V praktické části nejdříve uvádím základní charakteristiky této obce, sestavuji přehled všech maloobchodních jednotek,dále se zabývám lokalizací maloobchodu v Jesenici a možností posílení obchodní vybavenosti vlivem nové výstavby. V páté kapitole rozšiřuji dosud získané informace o výsledky dotazníkového průzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.