Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk
Straková, Tereza ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Hlavní prioritou všeobecně používané marketingové koncepce je poznávání a uspokojování zákazníkových potřeb. Pro pochopení zákazníka nám pomáhá právě analýza nákupního chování. Cílem této práce bylo popsat nákupním chováním obyvatel města Vimperk. Součástí analýzy bylo zjistit, kde obyvatelé města a okolí nakupují, odůvodnit jejich nákup ve vybraném místě, porovnat případně zjištěná fakta s celorepublikovými trendy a zhodnotit úroveň obchodní vybavenosti města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.