Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Senzorický marketing při interiérovém designu
Hrušková, Eliška ; Zimmermann, Miloslav (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá využití senzorického marketingu v interiérovém designu. V teoretické části jsou představeny základní koncepty senzorického marketingu a procesu marketingového výzkumu. Senzorický marketing posiluje zákaznický zážitek, ovlivňuje nákupní chování a zapamatovatelnost značky. Pozitivní výsledky aplikace senzorického marketingu v kavárnách jsou potvrzeny analýzou dat získaných z dotazníků. Bylo například zjištěno, že ač v prostorech nebyla příliš znatelná vůně kávy, většina respondentů si kávu objednala, což mohlo být způsobeno právě olfaktorickým marketingem na podvědomé bázi. Výrazné dekorativní prvky také zaujaly respondenty a podpořily lepší zapamatovatelnost značky. Preference respondentů ve většině případů odpovídaly teoretickým předpokladům. Práce porovnávala preference a pocity respondentů s objektivními daty z výzkumného dotazníku. Na závěr byly výsledky prezentovány a diskutovány.
Co si tedy dáme? Vliv smyslových podnětů na zákazníkovu volbu občerstvení v restauraci
Macháčková, Nikola
Diplomová práce se zabývá problematikou smyslových podnětů a jejich vlivem na zákaznickou volbu občerstvení v restauraci. Hlavním úkolem této diplomové práce je přijít s doporučeními pro provozovatele restaurací o tom, jak působit na smysly zákazníka a podpořit tím jeho loajalitu. Práce se zaměřuje na identifikaci vlivů, které působí na zákazníka během jeho rozhodovacího procesu. V práci byla použita kombinace kvantitativního (n=300+) i kvalitativního (n=20+) výzkumu. Výsledky těchto výzkumu umožnily formulaci doporučení pro provozovatele restaurací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.