Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj Českého florbalu v letech 2007 až 2018
Furmánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozvoj Českého florbalu v letech 2007 až 2018 Cíle: Hlavním cílem práce je návrh rozvojového plánu Českého florbalu na období let 2020 až 2030. Dílčím úkolem je analýza východisek a po- mocným úkolem je evaluace rozvojových plánů let 2008 až 2018. Metody: V práci jsou použity analýzy dat za pomoci rozboru vnitřního a vněj- šího prostředí, hmotných, finančních, personálních a nehmotných zdrojů, PESTLE a situační analýzy. Tyto analýzy jsou aplikovány na získaná data z primárních a sekundárních zdrojů. Pro sledované období 2008 až 2018 je provedena evaluace rozvojových plánů na základě metody váženého průměru stupňů naplnění dílčích cílů. Výsledky: Navržený rozvojový plán 2020 - 2030 obsahuje 134 jednotlivých cílů, v 49 dílčích cílech nebyl pozměněn, u 34 jsou navrženy parametry pro vyhodnocování, 22 cílů zaznamenalo úpravu a upřesnění a 29 cílů je nově doplněných. Rozvojový plán byl změněn ve více než 63 %. Nejlépe naplňovanou oblastí rozvojového plánu dle celkového váže- ného průměru je oblast Rozvoj a mládež se 76 %, dále oblast Komuni- kace, medializace a marketing o průměru 69 %, následují Finance a ekonomika se 68 %, Úspěšnost a atraktivita se 62 %, Vzdělávání a metodika s 59 %, předposlední je Struktura florbalu a systém řízení s 51 %. Nejhůře naplňovanou oblastí dle zpracované metodiky...
Financování sociálních služeb v Libereckém kraji
Bernardová, Tamara ; Borská, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
V souvislosti s ust. § 95 písm. g) a h) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. a principem subsidiarity přechází od 1.1 2015 odpovědnost za realizaci dotačního řízení sociálních služeb na jednotlivé kraje. K plnění této povinnosti uvedené v ust. § 95 písm. g) a h) ) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb se poskytuje krajům účelově určená dotace ze státního rozpočtu na financování výdajů souvisejících s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb. Dotace krajům poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí . Na kraje tak přechází veškerá správní agenda, která sebou nese nárůst nároků na součinnost při plánování sociálních služeb na jeho území . Hlavním dopadem přechodu financování je ve vyšší míře odpovědnost za realizaci dotačního řízení. Kraj zpracovává střednědobý plán rozvoje sociálních služeb ve spolupráci s obcemi na území kraje a se zástupci poskytovatelů sociálních služeb. Vyhodnocuje plnění plánů rozvoje sociálních služeb a určuje síť sociálních služeb na území kraje. O poskytnutí finančních prostředků z dotace poskytovatelům sociálních služeb se rozhoduje podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a předpisů Evropské unie o veřejné podpoře o poskytnutí finančních prostředků. O jejich výši rozhoduje zastupitelstvo kraje v souladu stanovených podmín
Financování sociálních služeb v Libereckém kraji
Bernardová, Tamara ; Borská, Jana (vedoucí práce)
V souvislosti s ust. § 95 písm. g) a h) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. a principem subsidiarity přechází od 1.1 2015 odpovědnost za realizaci dotačního řízení sociálních služeb na jednotlivé kraje. K plnění této povinnosti uvedené v ust. § 95 písm. g) a h) ) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb se poskytuje krajům účelově určená dotace ze státního rozpočtu na financování výdajů souvisejících s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb. Dotace krajům poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí . Na kraje tak přechází veškerá správní agenda, která sebou nese nárůst nároků na součinnost při plánování sociálních služeb na jeho území . Hlavním dopadem přechodu financování je ve vyšší míře odpovědnost za realizaci dotačního řízení. Kraj zpracovává střednědobý plán rozvoje sociálních služeb ve spolupráci s obcemi na území kraje a se zástupci poskytovatelů sociálních služeb. Vyhodnocuje plnění plánů rozvoje sociálních služeb a určuje síť sociálních služeb na území kraje. O poskytnutí finančních prostředků z dotace poskytovatelům sociálních služeb se rozhoduje podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a předpisů Evropské unie o veřejné podpoře o poskytnutí finančních prostředků. O jejich výši rozhoduje zastupitelstvo kraje v souladu stanovených podmín
Rozvoj cestovního ruchu na Lipensku
HAČKOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce bylo zanalyzování vnitřního a vnějšího prostředí oblasti Lipenska, vypracování analýzy současného stavu nabídky služeb cestovního ruchu a na základě provedených analýz a primárního výzkumu vypracovat optimální rozvojový plán pro udržení konkurenceschopnosti destinace. Součástí rozvojového plánu je uvedení možností financování investičních projektů a kalkulace vybrané rozvojové investice. V závěru práce byly zhodnoceny stanovené hypotézy.
Možnosti financování projektu obce Rybná nad Zdobnicí
Tomášová, Zuzana ; Kačín, Radovan (vedoucí práce) ; Pělucha, Martin (oponent)
Cílem práce bylo vypracování projektu rekonstrukce vodovodu a výstavby kanalizace pro obec Rybná nad Zdobnicí. Tento projekt by měl umožnit financování záměru obce z veřejných zdrojů, konkrétně z Programu rozvoje venkova. Teoretická část se věnuje strategickému managementu a jsou představeny dva dokumenty, Program rozvoje venkova a Operační program Životní prostředí. Oba dokumenty nabízí možnosti financování projektů zaměřených na vodohospodářskou infrastrukturu. V praktické části je vypracován projekt, který je povinnou přílohou pro žádost o dotaci z Programu rozvoje venkova.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.