Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věku
DVOŘÁKOVÁ, Nikola
Bakalářská práce je zaměřena na práci s autorskou pohádkou s dětmi předškolního věku v prostředí mateřské školy. Teoretická část obsahuje celkem tři základní kapitoly. První kapitola seznamuje s charakteristikou, historickým vývojem a základním rozdělením pohádek. Shrnuje funkci pohádky v předškolním vzdělávání a zabývá se jazykovým stylem pohádkových příběhů. Druhá kapitola pohlíží na pohádku jako na nástroj v předškolním vzdělávání. Třetí kapitola se zabývá analýzou RVP PV a vzdělávacími oblastmi. Praktická část se zabývá realizací filozofické diskuse, tvůrčího psaní a výtvarného zpracování autorské pohádky. Dále se zabývá výzkumným šetřením vlivu pohádkového příběhu na skupinu dětí v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.