Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
Hort, Jakub ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Volfíková, Julie (oponent)
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce se orientuji na klíčové pojmy spojené s marketingem a představím marketingový a komunikační mix. V praktické části se nejprve zaměřím na trh rozpustné kávy, jeho složení a trendy, které ho ovlivňují v posledních letech. Poté představím marketingový mix nové rozpustné kávy NESCAFÉ AZERA, který na závěr zhodnotím a navrhnu případné změny do budoucna. Poslední částí práce je vlastní kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda se se tato nová rozpustná káva dostala do povědomí zákazníků a komunikační kampaň byla efektivní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.