Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rotace kola ve výpočtech externí aerodynamiky
Páleš, Patrik ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Zámerom tejto diplomovej práce je výskum vplyvu kvality objemovej siete, modelov turbulencie a modelov rotácie kolesa na aerodynamické koeficienty rotujúceho kolesa. Veľká pozornosť je venovaná nezávislosti výsledkov simulácií od detailnosti siete a správnemu modelovaniu medznej vrstvy. Následne je najvhodnejší turbulentný model aplikovaný na výskum vplyvu rotujúceho kolesa na aerodynamický odpor a vztlak na prednej a zadnej náprave osobného automobilu v porovnaní so stacionárnym kolesom.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.
Rotace kola ve výpočtech externí aerodynamiky
Páleš, Patrik ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Zámerom tejto diplomovej práce je výskum vplyvu kvality objemovej siete, modelov turbulencie a modelov rotácie kolesa na aerodynamické koeficienty rotujúceho kolesa. Veľká pozornosť je venovaná nezávislosti výsledkov simulácií od detailnosti siete a správnemu modelovaniu medznej vrstvy. Následne je najvhodnejší turbulentný model aplikovaný na výskum vplyvu rotujúceho kolesa na aerodynamický odpor a vztlak na prednej a zadnej náprave osobného automobilu v porovnaní so stacionárnym kolesom.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.