Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje
ZELENKA, Ondřej
Úvodní část práce je věnována literárnímu přehledu, kde jsou definovány formy maloobchodního prodeje a jejich specifika. Dále jsou popsány spotřebitelské postoje, nákupní chování a vývoj maloobchodu na území České republiky. Závěrem jsou uvedeny současné maloobchodní trendy. Druhá část práce zahrnuje výsledky z marketingového výzkumu postojů spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. Hlavním cílem této práce je posoudit vývoj nákupního chování v kontextu vývoje maloobchodního prodeje. Závěrem jsou navržena možná doporučení pro obchodníky.
Vliv druhotného vystavení na celkovém obratu
Bulín, Tomáš ; Jarošová, Petra (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zvýšením prodejů velkoobchodní organizace v návaznosti na svoje maloobchodní prodejny. Práce je složená s teoretické části, která se věnuje definování základních pojmů a charakteristice problematiky související se zvýšením prodejů na vlastních maloobchodech. Vlastní přínos autora se věnuje analýze činnosti současného stavu velkoobchodní organizace ve vztahu k dodavatelům a zákazníkům v souvislosti s prodeji ve vlastních maloobchodních prodejnách. Na základě těchto údajů jsou uskutečněny praktické návrhy, tak aby vedly ke zvýšení obratu na velkoobchodě díky jeho vlastním prodejnám s ohledem na současný stav organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.