Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivita politických stran a hnutí na sociální síti Facebook před volbami do Evropského parlamentu v roce 2019
Bílá, Anja ; Hájek, Lukáš (vedoucí práce) ; Stauber, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci českých politických stran na sociální síti Facebook v předvolebním období voleb do Evropského parlamentu v roce 2019. Cílem práce je analýza a příslušná interpretace dat z předvolebních kampaní jednotlivých politických stran, které získaly v předmětných volbách mandát. Teoretická část této bakalářské práce popisuje vybrané teorie politické komunikace na sociálních médiích. Dále představuje demografickou strukturu uživatelů, kteří využívají sociální média v České republice. V poslední řadě se věnuje nástrojům politického marketingu na sociální síti Facebook. Praktická část práce analyzuje aktivitu politických stran na sociální síti Facebook, která byla součástí předvolebních kampaní. Relevantní pro tuto práci jsou politické strany, jež získaly mandát v předmětných volbách. Tato data jsou vybrána a analyzována pomocí softwaru ZoomSphere. Jedná se vyhodnocení popularity jednotlivých politických subjektů, tedy kolik má politická strana sledujících a zdá má, případně jak velkou, odezvu případných voličů konkrétní politické strany na této sociální síti. Dále je pak analyzována četnost zveřejněných příspěvků politických aktérů, časová posloupnost sdělení a jejich struktura.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Janů, Tomáš ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce se snaží poukázat na nedostatky a překážky, se kterými se může běžný uživatel internetu setkat během vyhledávání informací. Samotný proces vyhledávání informací v této práci představuje interakci mezi uživatelem zadávaným dotazem a vyhledávačem zobrazovaným výsledkem. Výsledek přitom může mít podobu URL adresy konkrétní webové stránky, obrázku, produktu, lokality a další. Mezi problémy, které jsou v práci detailně popsány, patří například relevance a aktuálnost výsledků vyhledávání, rozlišení globálního výsledku od lokálního, spam mezi výsledky vyhledávání či problémy spojené s vyhledáváním v online mapových podkladech. Důraz je v práci kladen zejména na lokální trh, respektive českého uživatele. Dále také na aktuálnost veškerých údajů a praktické ukázky v podobě snímků. Důležitá data a statistiky jsou poté zaznamenána v přehledných tabulkách a grafech. Mimo jiné lze v práci najít mnoho zajímavostí a postřehů, které jsou značeny šipkou v modré barvě (->).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.