Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vztah mladých lidí ke značkám
Klimentová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je popsat a zhodnotit vztah mladých lidí v České republice ke značkám. V první kapitole se věnuji historickému vývoji přístupu ke značkám, funkcím značky, jejím prvkům a v neposlední řadě i rozdílům mezi značkou a produktem. Popisuji dva odlišné koncepty z oblasti brand managementu a sice Kellerově konceptu CBBE a Robertsově konceptu Lovemarks. V druhé kapitole charakterizuji mladé Čechy ve věku 15 až 30 let. Popisuji je pomocí výsledků z několika sociologických studií a z hlediska fenoménu generace Y. Poslední kapitola navazuje na obě předchozí a věnuji se v ní jen vztahu mladých lidí ke značkám. Vycházím jak z kvalitativního výzkumu, tak i z kvantitativního výzkumu, který jsem sama realizovala, a dále z informací popsaných v předešlých kapitolách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.