Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Druhý mezi fenoménem a dialogem
ALBRECHT, David
Nový pohled na vnímání druhého přinesly dvě filosofické tradice: fenomenologie a dialogický personalismus. Obě na sebe vzájemně v otázce druhého působily a jejich reflexe nechala vzniknout velmi pozoruhodné myšlenkové interakci. Práce představuje pojetí druhého v obou tradicích a zároveň se pokouší vystihnout jejich vzájemný vztah a míru vlivu jedné na druhou, se zdůrazněním prvořadosti etiky, jak se projevila v historickém vývoji obou uvedených filosofických tradic, a v níž se snad problém druhých myslí reálně řeší.
Význam komunikace při práci pedagoga
HRUDKOVÁ, Jana
Práce je psána teoreticky na podkladě odborných textů. První kapitola se zabývá významem sociální komunikace v životě člověka obecně. V dalších kapitolách je sociální komunikace rozšířena na komunikaci pedagogickou s jejím významem při práci učitele a pedagoga volného času. Je zde naznačena problematika pedagogických pravidel, která mají pro každého z pedagogů odlišné vyměření. To platí i pro způsob jejich verbálního a neverbálního komunikování. V celé práci je poukázáno na souvislosti vztahů a komunikace. Na toto téma byla věnována pozornost způsobu, jakým navazuje s dětmi vztah učitel a pedagog volného času na základě svých komunikativních dovedností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.