Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Determinants of Production and Sales in Automotive Industry: Evidence from ŠKODA AUTO
Sezemský, Ondřej ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Mikolášek, Jakub (oponent)
Automobily jsou dnes považovány za symboly a kulturní ikony, které vypovídají o stupni vývoje daného státu. V této diplomové práci analyzujeme automobilový průmysl z pohledu globalizace, vazeb mezi výrobci a dodavateli, hodnotových řetězců a makroeko- nomického prostředí. Budeme diskutovat základní výzvy, kterým čelí globální výrobci, popíšeme situaci na nejdůležitějších růstových trzích a budeme se snažit předpovědět tamější vývoj v budoucnosti. V tomto kontextu vytvoříme ekonometrickou analýzu, která rozšíří současné poznatky z mikroekonomického a makroekonomického pohledu výrobců aut. ŠKODA AUTO představuje nejdůležitější podnik v České Republice a zároveň je součástí největšího automobilového koncernu na světě. Pro náš výzkum použijeme interní data ze společnosti a poskytneme patřičná doporučení. Hlavní otázky této práce jsou: Jaké jsou předpokládané potřeby zákazníků na růstových trzích? Jak jsou senzitivní nák- lady společnosti na počet vyrobených aut? A konečně, jakou roli hrají makroekonomické indikátory v celkových prodejích? 1
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Řezáčová, Petra ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Vlasák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma exportní strategie, především na trhy, které mohou být pro společnost Škoda Auto a.s. v následujících letech perspektivní. Použitým nástrojem pro hodnocení těchto trhů je SWOT analýza (analýza silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb). Kromě výše uvedeného se práce zaměřuje na aktuální data o společnosti (tržby, objem exportu či Corporate Social Responsibility). Seznámíme se také s Růstovou strategií Škoda Auto, která vytyčuje čtyři základní pilíře společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.