Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv velikosti rámce na dělicí poměr v pasivních optických sítích XG-PON
Kočí, Lukáš ; Horváth, Tomáš (oponent) ; Münster, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá teoretickou definicí pasivních optických sítí, dále popisem metod sdružování kanálů v pasivních optických sítích a problematikou koexistence případně migrace mezi standardy. Podstatou práce je standard XG-PON (10-Gigabit-capable Passive Optical Network). Tento standard je obecně definován spolu s popisem fyzické vrstvy. Podrobně je rozebrána jeho přenosová vrstva. Definovány jsou stavy, kterými prochází koncové jednotky během aktivačního procesu. Dále se diplomová práce zabývá procesem připojování koncových jednotek do pasivní optické sítě a časováním mezi centrální jednotkou a koncovými jednotkami. Simulačními modely je potvrzena vzrůstající čekací doba na připojení při zvyšování počtu připojujících se koncových jednotek. Rovněž je zkoumán vznik a řešení kolizních stavů společně s vyrovnáváním zpoždění během komunikace. V poslední části se diplomová práce zabývá vlivem indexu lomu na časování.
Vliv velikosti rámce na dělicí poměr v pasivních optických sítích XG-PON
Kočí, Lukáš ; Horváth, Tomáš (oponent) ; Münster, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá teoretickou definicí pasivních optických sítí, dále popisem metod sdružování kanálů v pasivních optických sítích a problematikou koexistence případně migrace mezi standardy. Podstatou práce je standard XG-PON (10-Gigabit-capable Passive Optical Network). Tento standard je obecně definován spolu s popisem fyzické vrstvy. Podrobně je rozebrána jeho přenosová vrstva. Definovány jsou stavy, kterými prochází koncové jednotky během aktivačního procesu. Dále se diplomová práce zabývá procesem připojování koncových jednotek do pasivní optické sítě a časováním mezi centrální jednotkou a koncovými jednotkami. Simulačními modely je potvrzena vzrůstající čekací doba na připojení při zvyšování počtu připojujících se koncových jednotek. Rovněž je zkoumán vznik a řešení kolizních stavů společně s vyrovnáváním zpoždění během komunikace. V poslední části se diplomová práce zabývá vlivem indexu lomu na časování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.