Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Národní program podpory jakosti - Česká kvalita
SVOBODA, Zdeněk
Program Česká kvalita vznikl v červnu roku 2002 na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, jehož hlavním cílem je zviditelnit tyto produkty a tím zlepšit orientaci spotřebitelů při jejich nákupech. Základním principem Programu Česká kvalita je to, že neexistuje jediná podporovaná značka kvality, ale že je vytvořen program, který umožňuje, aby se na trhu objevilo libovolné množství značek kvality, jejichž podstata je založena na objektivním ověřování kvality výrobků a služeb třetí nezávislou stranou. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza efektivnosti Programu Česká kvalita. Práce je zaměřena na problematiku získávání značek kvality, přiblížení postupu, kterým podnik značky získává, zahrnuje také zhodnocení přínosů, které značky kvality a Program Česká kvalita podniku přináší a náklady spojené s certifikací. Analýza se opírá o výsledky dotazníkového průzkumu prováděného u výrobců, kteří označují své výrobky vybranými značkami kvality a logem Programu CzQ (Czech Made, QZ, Žirafa). Z výsledku dotazníkového šetření vyplynula důležitost a význam Programu Česká kvalita, ale také určitá nespokojenost s minimálním vlivem tohoto programu na spotřebitele. Dotazovaní výrobci se shodují v názoru, že je to dáno především nízkou úrovní propagace i podpory státu, která by motivovala spotřebitele ke koupi výrobků označených těmito značkami.
Analýza vybraných značek z programu Česká kvalita (nábytek)
NOVÁK, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá analýzou značky z Programu Česká kvalita, konkrétně značky Česká kvalita Nábytek. Úvod práce je věnován teoretickému rozboru, který má zajistit bližší seznámení se zkoumanou problematikou. Navazující praktická část práce je věnována značce kvality pro oblast nábytku. Začíná popisem značky Česká kvalita Nábytek, na který navazuje analýza této značky v podobě dotazníkového šetření u držitelů a správce značky. Výstupy získané z obou dotazníků byly propojeny ve formě shrnutí výsledků dotazníkového šetření, které popisuje současnou situaci značky. Po analyticko-syntetické části následuje diskuse a shrnutí zjištěných skutečností ve formě závěru, který popisuje výsledky práce, a tedy silné a slabé stránky značky Česká kvalita Nábytek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.