Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Frankfurtský knižní veletrh 2015
Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 14. – 16. 10. 2015 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons, Elsevier Science, Springer Verlag a SAE international a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných přednáškách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
"Ó dobo krásná! Studie kvetou, duchové se probouzejí - jest radost živu býti!"
Pokorná, Magdaléna
Studie se zabývá aktivitami vědeckých institucí a významných nakladatelství koncem 19. století.
Marketingový mix nakladatelství
Sirovátka, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyhnánek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.