Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Veřejnoprávní aspekty poskytování spotřebitelských úvěrů
Kodet, Aleš ; Vybíral, Roman (vedoucí práce) ; Karfíková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právní úpravou poskytování a zprostředkování spotřebitelských úvěrů z hlediska veřejného práva. Nejvýznamnějším cílem této regulace je ochrana spotřebitele. Práce analyzuje zhruba jeden rok účinnou právní úpravu, která transponuje jak směrnici upravující spotřebitelské úvěry na bydlení, tak směrnici upravující spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení, hodnotí ji, zkoumá případné nedostatky a navrhuje jejich změnu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol kopírujících strukturu zákona o spotřebitelském úvěru. První kapitola rozebírá, co se za spotřebitelský úvěr považuje a definuje čtyři podstatné znaky spotřebitelského úvěru tak, jak je chápe zákon o spotřebitelském úvěru. Druhá kapitola se podrobně zabývá předpoklady pro získání oprávnění pro osoby, které žádají o oprávnění poskytovat a zprostředkovat spotřebitelský úvěr, popisuje možné struktury vzájemného zastoupení subjektů a případné odpovědnosti subjektů za přestupek, která se může za určitých okolností přičítat zastoupeným subjektům. Rovněž rozebírá hlavní funkce registru, podmínky odborné způsobilosti a řeší definici důvěryhodnosti a vztah tohoto pojmu k jiným právním předpisům upravujících činnost ostatních subjektů na finančním trhu. Třetí kapitola detailně řeší pravidla jednání poskytovatelů a zprostředkovatelů...
Outsourcing interní logistiky výrobního podniku
Lemon, Jan ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Vinš, Marek (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku outsourcingu interní logistiky výrobního podniku. Konkrétním případem je spolupráce logistického poskytovatele Dachser s.r.o. a výrobce eskalátorů, pohyblivých chodníků a výtahů Otis Escalators s.r.o. na ILO projektu (Internal Logistics Outsourcing Project) v Břeclavi. Po teoretickém úvodu do problematiky přistupuje k představení obou partnerů a jejich vztahu. Následně se zaměřuje na fáze vzniku ILO projektu od jeho plánování a realizace až po výsledné logistické řešení. Práce všechny fáze podrobuje hodnocení, upozorňuje na problémy a zároveň navrhuje způsoby, jak se podobných nedostatků při dalších projektech vyvarovat. Je zdůrazněn přínos současného řešení pro klienta. Obsahem jsou také návrhy optimalizace současných řešení a doporučení pro další rozvoj projektu v budoucnu. Práce si klade za cíl být vodítkem pro klienty uvažující o implementaci outsourcingu a zároveň být pro Dachser nezávislou kritikou celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.