Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace testovacího zařízení pro dotykové panely do automatizovaných testů
Mazilkin, Dmitrii ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Šnajder, Jan (vedoucí práce)
Zaměřením této bakalářské práce je návrh a implementace modulárního firmwaru a komunikačního rozhraní pro integraci testeru dotykových obrazovek do automatizovaných testů. Text popisuje proces tvorby modulárního firmwaru pro mikrokontroler od firmy STMicroelectronics a jeho rozdělení na samostatné moduly a drivery pro interakci a ovládaní krokových motorů, senzorů, potenciometru a pro komunikaci s počítačem. Dále následuje popis komunikačního rozhraní, realizovaného s využitím sběrnice UART, protokolu spojové vrstvy HDLC a protokolu serializace dat Protobuf. Poté se popisuje Python API, které umožnuje řídit tester z počítače. Poslední část věnuje vyhodnocení implementovaného firmwaru a komunikačního rozhraní na složitějších pohybech.
Návrh a realizace síťové aplikace pro audit a monitorování počítačů
Krym, David ; Veselý, Zdeněk (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací síťové monitorovací aplikace pro vybranou společnost. Hlavní funkcí aplikace je automatizovaný sběr softwarových a hardwarových informací z firemních počítačů. Dále také monitorování vybraných hodnot, jako je například teplota procesoru či volné místo pevného disku. Návrh využívá síťovou architekturu klient-server. Byly vytvořeny tři aplikace ve funkci serveru, klienta a grafické konzole pro správu.
Návrh a realizace síťové aplikace pro audit a monitorování počítačů
Krym, David ; Veselý, Zdeněk (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací síťové monitorovací aplikace pro vybranou společnost. Hlavní funkcí aplikace je automatizovaný sběr softwarových a hardwarových informací z firemních počítačů. Dále také monitorování vybraných hodnot, jako je například teplota procesoru či volné místo pevného disku. Návrh využívá síťovou architekturu klient-server. Byly vytvořeny tři aplikace ve funkci serveru, klienta a grafické konzole pro správu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.