Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán při rozšiřování aktivit obchodní společnosti
Hýblová, Jana
Cílem bakalářské práce je sestavit podnikatelský plán, který poskytne vedení společnosti důležité podklady pro rozhodnutí o otevření nové pobočky v Praze. Samotná práce je rozdělena do třech hlavních částí. První z nich je Literární rešerše, která zahrnuje veškeré podstatné teoretické aspekty podnikatelského plánu. Mezi něž patří definice trhu, produktu, služby, prostředí společnosti, marketingu, prodeje a financí. Následuje Analytická část, ve které jsou aplikovány poznatky z Literární rešerše. Významným zdrojem pro vypracování praktické části byly informace poskytnuté samotnou společností. Výsledkem je třetí část Diskuse. V diskusi je rozebrán výsledek podnikatelského záměru a jsou zde formulována doporučení pro management společnosti.
Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce
Janiš, Vít
Tato disertační práce se zabývá problematikou strategického managementu (SM) v dynamickém prostředí e-komerce. Přináší metodiku SM, jejíž původní principy autor úspěšně implementoval ve třech firmách během své desetileté praxe v SM, a která reflektuje potřeby specifického přístupu k SM v situaci dynamicky se vyvíjejícího prostředí elektronické komerce. Dalším přínosem je identifikace determinantů uplatňovaného přístupu k SM a komplexní metodika vyhodnocení uplatňovaného přístupu k SM. Z provedeného šetření mezi firmami podnikajícími v prostředí e-komerce vyplynulo, že existuje závislost mezi přístupem k SM a počtem zaměstnanců a dále přístupem k SM a dobou profesního působení v oboru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.