Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Ochrana obce před extravilánovou vodou
Matějková, Jana ; Roubcová, Ing Radka (oponent) ; Milerski, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá ve své první části povrchovým odtokem a opatřením proti tomuto jevu. Je zde vysvětleno, co to povrchový odtok je a jaké jsou nejčastější metody na ochranu půdy proti povrchovému odtoku a tím způsobené vodní erozi na svazích. V druhé části práce posuzuje ohrožení obce Otaslavice na Vyškovsku extravilánovou vodou. Řešení se zaměřuje na využití současných zařízení pro odvod povrchových vod a jejich kapacitu ve vztahu k n-letosti přívalových srážek a jimi způsobeného odtoku. Pro vyhodnocení odtoku je využita Směrnice pro výpočet odtoku z VMP a pro posouzení kapacity vodohospodářských zařízení HEC-RAS 4.1.0.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Ochrana obce před extravilánovou vodou
Matějková, Jana ; Roubcová, Ing Radka (oponent) ; Milerski, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá ve své první části povrchovým odtokem a opatřením proti tomuto jevu. Je zde vysvětleno, co to povrchový odtok je a jaké jsou nejčastější metody na ochranu půdy proti povrchovému odtoku a tím způsobené vodní erozi na svazích. V druhé části práce posuzuje ohrožení obce Otaslavice na Vyškovsku extravilánovou vodou. Řešení se zaměřuje na využití současných zařízení pro odvod povrchových vod a jejich kapacitu ve vztahu k n-letosti přívalových srážek a jimi způsobeného odtoku. Pro vyhodnocení odtoku je využita Směrnice pro výpočet odtoku z VMP a pro posouzení kapacity vodohospodářských zařízení HEC-RAS 4.1.0.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Pohybová aktivita užovky stromové v Poohří ve vztahu k silničnímu tělesu
LAPÁČKOVÁ, Kateřina
Tato práce je zaměřena na chování užovky stromové (Zamenis longissimus) v Poohří ve vztahu k rušné komunikaci protínající její areál výskytu. Aby se užovka vyhnula přecházení silnice, využívá propustky pod ní a tak je schopná silnici překonat bezpečně. V této studii hadi nejvíce využívali propustků v červenci při jejich vrcholové aktivitě. Jeden z nejužívanějších propustků byl propustek 2, pravděpodobně z důvodu jeho umístění poblíž umělého líhniště. Hadi začínali aktivovat v 8:00 ráno a svou aktivitu končili v 19:00 večer. V této studii vrcholila jejich aktivita mezi 16. a 18. hodinou odpolední a v rozmezí teplot 21 - 25°C. Nebyl nalezen žádný mrtvý dospělec užovky stromové na silnici, ale našla se přejetá mláďata tohoto druhu, která nebyla znalá místního nebezpečí.
Návrh projektové dokumentace polní cesty konkrétně zohledňující retenci a akumulaci vody v rámci pozemkové úpravy
MARKOVÁ, Dana
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh projektové dokumentace nové polní cesty zohledňující retenci a akumulaci vody v rámci komplexní pozemkové úpravy. Území, vhodné pro zřízení nové polní cesty, se nalézá v podhůří Novohradských hor, cca 12 km jihovýchodně od obce Trhové Sviny. Zvolená lokalita s místními názvy ?U hrušky? a ?Na 22 hektarech? je situovaná ve východní části katastrálního území Dlouhá Stropnice. Na základě teoretického souhrnu uvedeného v literárním přehledu diplomové práce je zpracován návrh praktického řešení projektové dokumentace vedlejší polní cesty návrhové kategorie P4,0/30 doplněný vhodnou variantou odvodnění. Mezi další objekty zařazené do koncepce návrhu spadají propustky a vegetační úpravy okolních ploch. Nedílnou součástí a podkladem pro zhotovení návrhu byl terénní průzkum a následný rozbor současného stavu dotčeného území.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.