Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetová komunikace v sektoru služeb
MRÁZ, Daniel
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikace v internetovém prostředí v různých rovinách, tzn. přímá komunikace poskytovatele služby se stávajícími, či potenciálními zákazníky, komunikace s pomocí reklamy, vzájemná komunikace mezi uživateli služeb. Rozebírá problematiku provozování marketingu na sociálních sítích a různé marketingové strategie. Dále také zkoumá výhody a nevýhody různých druhů reklam, které jsou na internetu možné použít. A nakonec především pomocí dotazníkového šetření zkoumá názory a preference internetových uživatelů v Česku.
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Zmeškalová, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Löwová, Marie (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Analyzuje její schopnost reagovat na změny a čelit problémům, které souvisejí s její činností - zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Detailně pohlíží na její dílčí strategie vedoucí k dosažení jejích cílů. Zkoumá potenciál hlavních produktů firmy v rámci budoucího vývoje. Soustředí se také na vztah firmy k dodavatelům, konkurenci, zákazníkům i zaměstnancům. Zvažuje formy její marketingové propagace a komunikace vzhledem k vybraným segmentům zacílení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.