Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zátěž pedagogů 1.stupně základních škol
KALIVODOVÁ, Kristýna
Tato diplomová práce se zabývá tématem zátěže učitelů na 1. stupni základních škol. Teoretická část se zabývá základními pojmy dané problematiky, zejména zátěží pedagogické profese, příčiny, důsledky zátěžových situací, syndromem vyhoření a psychohygienou. Cílem praktické části bylo zjistit, zda učitelé pociťují zátěž, jak ji vnímají a na základě toho, jaké způsoby psychohygieny volí.
Náročné situace a stres v profesním životě učitele SŠ
LIŠKOVÁ, Eva
Tématem mé bakalářské práce jsou náročné situace a stres v profesním životě učitele střední školy. Cílem práce je analýza příčin a způsobů prožívání zátěžových situací. Teoretická část se zabývá definicí stresu, projevy stresu u člověka, stresory, stresem učitelů, způsoby vyrovnávání se se stresem, náročnými životními situacemi a rozborem syndromu vyhoření. V praktické části jsem se zaměřila na výzkum mezi pedagogy na jedné ze středních škol v jihočeském kraji. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak jednotliví pedagogové zvládají nastalý stres.
Projevy stresu u adolescentů
TRNKOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je základní orientace v tématu zabývajícím se stresu u adolescentů a v pojmech souvisejících s tímto tématem. Cílem práce je porovnání jednotlivých projevů stresu u adolescentů na gymnáziích. Teoretická část práce definuje základní pojmy ? náročné životní situace, stres, frustrace, konflikty, únik, agrese, copingové strategie, antistresové programy a dále pojmy týkající se dospívání ? věková období, pubescence, adolescence, důsledky stresu u adolescentů. Praktická část kvalifikační práce definuje cíle a předpoklady měření, popisuje využitou metodu měření, přibližuje průběh výzkumu a závěr práce ověřuje stanovené předpoklady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.