Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
WaldBoost na GPU
Polok, Lukáš ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Rozpoznání obrazu a strojové vidění obecně je spolu s rozmachem levné a výkonné výpočetní techniky rychle se rozvíjejícím odvětvím. Rozpoznání obrazu má mnoho různých aplikací v širokém spektru odvětví, od komunikace přes bezpečnost až po zábavu. Algoritmy pro rozpoznání obrazu se stále vyvíjejí a většinou jsou výpočetně poměrně náročné, proto se mnoho autorů zabývá jejich implementací na specializovaných hardwarových akcelerátorech. Tato práce se zabývá implementací rozpoznání obrazu metodou WaldBoost na platformě grafických akcelerátorů (GPU).
Zpracování obrazu v reálném čase
Polok, Lukáš ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá urychlením operací nad dvojrozměrným obrazem pomocí programovatelných grafických akcelerátorů (také GPU). Sada implementovaných operací zahrnuje některé základní, většinou atomické, operace nad obrazem. Knihovna je navržena tak aby mohly být lehce přidány i nové funkce. Implementace grafických algoritmů na GPU profituje z jejich vysokého výpočetního výkonu a rychlého vývojového cyklu. Knihovna však obsahuje i referenční implementaci algoritmů v jazyce C, poskytující stejnou funkcionalitu v případech kdy cílový hardware neodpovídá daným požadavkům.
Zpracování obrazu v reálném čase
Polok, Lukáš ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá urychlením operací nad dvojrozměrným obrazem pomocí programovatelných grafických akcelerátorů (také GPU). Sada implementovaných operací zahrnuje některé základní, většinou atomické, operace nad obrazem. Knihovna je navržena tak aby mohly být lehce přidány i nové funkce. Implementace grafických algoritmů na GPU profituje z jejich vysokého výpočetního výkonu a rychlého vývojového cyklu. Knihovna však obsahuje i referenční implementaci algoritmů v jazyce C, poskytující stejnou funkcionalitu v případech kdy cílový hardware neodpovídá daným požadavkům.
WaldBoost na GPU
Polok, Lukáš ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Rozpoznání obrazu a strojové vidění obecně je spolu s rozmachem levné a výkonné výpočetní techniky rychle se rozvíjejícím odvětvím. Rozpoznání obrazu má mnoho různých aplikací v širokém spektru odvětví, od komunikace přes bezpečnost až po zábavu. Algoritmy pro rozpoznání obrazu se stále vyvíjejí a většinou jsou výpočetně poměrně náročné, proto se mnoho autorů zabývá jejich implementací na specializovaných hardwarových akcelerátorech. Tato práce se zabývá implementací rozpoznání obrazu metodou WaldBoost na platformě grafických akcelerátorů (GPU).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.