Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.