Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Písecko)
PELNÁŘOVÁ, Monika
Cílem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Písecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Písecko)
HANUS, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá současnou spokojenost návštěvníků a současnou nabídku destinace. Výsledky a doporučení jsou diskutovány v závěrečné části bakalářské práce. Cílem je navrhnout opatření, která zvýší spokojenost návštěvníků.
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
FOTROVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení Karlových Varů jako lázeňské destinace evropského významu, zjištění silných a slabých stránek destinace a porovnání její tržní pozice s vybranými konkurenčními destinacemi. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace byla identifikována konkurenční výhoda a jako podpora prodeje destinace Karlovy Vary byla navržena inovace stávající destinační karty ve dvou variantách.
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
PSOTOVÁ, Věra
Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Seniorský cestovní ruch na Vyškovsku
PROCHÁZKOVÁ, Aneta
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a možností pro cestování seniorů na základě analýzy nabídky destinace Vyškovsko a zjištění potřeb a požadavků vybraného segmentu. Na základě zjištěných poznatků byl pak navržen produkt cestovního ruchu na základě požadavků a nabídky destinace pro zvolený tržní segment. Pro analýzu současné situace nabídky destinace Vyškovsko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož vý-sledky jsou v práci podrobně interpretovány v podobě grafů a komentářů. Dále byly provedeny strukturované rozhovory s odborníky a zástupci cílového segmentu. Výsled-ky strukturovaných rozhovorů jsou rovněž zpracovány v kapitole výsledků vlastního výzkumu. V syntéze výsledků a poznatků jsou srovnány výsledky z výše uvedených vý-zkumů. Byly stanoveny 4 hypotézy, z toho byly 3 hypotézy zcela potvrzeny a 1 byla potvrzena z části. Na základě analýz byly vytvořeny produkty cestovního ruchu pro cílový segment, které by měly přispět k větší atraktivitě destinace Vyškovsko na trhu cestovního ruchu. Jsou vytvořeny 3 varianty zájezdů pro 3 typy seniorů. První varianta zájezdu je pro seniory, kteří vyhledávají kulturně-poznávací cestovní ruch, pro které byl navržen kulturně-poznávací program historickým centrem města a návštěva kulturně-historických atraktivit. Druhá varianta zájezdu je zaměřena na aktivní seniory, která využívá přírodního bohatství destinace a třetí varianta zájezdu je zaměřena na seniory s dětmi, která umožňuje dětem prohlídku DinoParku a návštěvu Vyškovské pouti.
Lednicko-Valtický areál jako destinace na trhu cestovního ruchu
POLENDOVÁ, Michaela
Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.